Bara sådär

Allmänt | 2011-05-10 | 08:34:00 Kommentera här! » 1 st

Tyckte det var dags att skriva lite här oxå, en bara bilder.
Jobbade dag igår så det blir välidigt tidiga mornar då och tidig kväll.
Hade en supertrevlig dag på jobbet igår, Skönt o starta dagen med buss.
När jag slutat så hämtade Tony mej.. skönt och kunna samåka och hämta Liam tillsammans på dagis. Hem packa upp lite väskor m.m Tony startade med maten och Liam och jag såg film.
Tråkigt är bara att dagen blir så kort med familjen. Liam ska sova vid 19.00 och när vi satt oss och åt var klockan 18.00. VI myste lite och så innan det var sängen för Liam.
Dom otroligt spännande föräldrarna satt sej vid varsin dator.
Fast vi la oss i vår säng vid kl 20.00 ca haha. Ja läste och Tony såg tv där inne=)
Sen var  det dags för  en unge i minuten. Älskar det programet och som vanligt ran de tårar i slutet när dom fått sina bäbisar. Sån underbar känsla! vill dock inte ha nå mer barn för stunden vill hinna med lite mer innan vi har spädbarn igen och så vill jag njuta av att bara ha Liam.
Men det är klart i framtiden att Liam ska få syskon och vi längtar  till dagen men de kommer dröja minst några år till.

Nu är det som sagt Tisdag redan. Veckorna går faktist fort :D
Ska dricka lite kaffe nu och vakna till lite.
Otroligt jobbigt när hela familjen sover tillsammans ibland, det blir väldigt trångt och både killarna kommer bara närmare och närmare. LIam kom till oss redan 22.00 igår vaknade med mardröm och gick inte och få till ro. En vanlig natt kommer han till oaa mellan 5-6 tiden och då är de mysigt när han kommer nedkrypande till oss.=) Dock blir sömnen lite störd så både jag och Tony sover lite dåligt när vi har honom där hela nätterna.Men vad gör man inte för sitt <3


Kommentarer
Skrivet av: Nette

Ligger ni där och bökar runt alla 4 - du, Tony, Liam och Iris? :) Känns både roligt och tråkigt att tiden går så fort. Roligt, eftersom det snart är sommar! Trist, för att man inte känner att man hinner med något.. 1 månad till Johnnie tar studenten. och då är det 5 år sedan jag tog studenten.. Vad gammal jag är :(

2011-05-10 @ 10:21:09
Länk: http://netteh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!