Efter jobbnatt

Allmänt | 2011-05-04 | 09:53:18 Kommentera här! » 1 st

Nyss hemkommen från jobbet.
Relativt trött och slö kan jag lova.Tungt och jobba natt ibland..
Nu ska jag inta sofflägge och dricka kaffe och bara njuta av förmiddagen.

Ska då till mamma och äta lunch. skönt de i alla fall.
Och ni som undrar vart Liam e. Han e på dagis fram till kl2.
Etersom ja behöver vila upp mej efter mina nätter..
                  
De finns både för och nackdelar med mina oregelbundna arbetstider.
Fördele är att Liam bara behöver vara på dagis idag sen e han ledig till månad. sen ledig från till Fredag.
å visa veckor e han knappt där och vissa veckor e han där varje da.
Tur han älskar och vara ¨på dagis och tycker de e superkul och komma ditt.
Knappt så han hinner säga hej då innan han lyckligt springer in!

Nä inta soffläge var de faktist!

//Emma


Kommentarer
Skrivet av: Nette

Ja, jag hoppas att vi kan ta en promenad och att regnet håller sig borta! Det kan regna när vi sover, bara vi har någorlunda väder på dagarna! :)



Hoppas det går bra med vaccineringen av Iris, ska ringa till henne och boka en tid till Ruben snart jag också. Gruvar mig, för vet att Ruben kommer bli ledsen. En annan sak som kommer bli ledsen, är min plånbok! :) Hörs sen! <3

2011-05-04 @ 12:12:36
Länk: http://netteh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!