God morgon

Allmänt | 2011-05-11 | 07:43:56 Kommentera här! » 1 st

 Sitter i vanlig ordning i soffan med Liam.
Liam ser barnprogram och är nöjd och jag dricker mitt kaffe och läser
lite i min bok.Alla e glada och nöjda!
Ska snart göra oss iordning Liam ska på dagis och jag ska på personalmöte
mellan 9.30-12.00 och sen ska jag veckohandla på ica maxi innan ja ska hem och häm ta Liam.
Sen ska vi bara klä på oss och fara och hälsa på en av Liams dagis kompisar =)
Ska blir kul och hitta på nå idag :D


Kommentarer
Skrivet av: Sara W

Ni kan väl komma och hälsa på mig nån dag när jag har avslutat praktiken. Ni kanske vill följa med mig och Oskar på buspalatset? Och även träffa Gudrun och lillasyster Freja.

2011-05-11 @ 14:25:08

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!