Lite ensamtid

Emma | 2011-05-03 | 15:33:54 Kommentera här! » 0 st

Lämnade Liam på dagis och tog en härlig promenad med Iris
Gick över alla ängar här till grannbyn Stering och så vägen tillbaka.
Var väl ute sådär 45 min.
Underbart och få lite ensamtid med min lilla tjej!
Och supermysigt och kunna vara ute i skogen, svårt och gå med barnvagn där ja gick.
tråkigt nog glömde jag kameran hemma bara.

Nu är min kusin Nette här och dricker kaffe och pratar lite skit..
Härligt och bara få vara ibalnd med en vän ovh få sitta och bara prata.
Kul när Liam är med oxå men ibalnd är de kul och barafå vara "min egna"och inte "bara mamma"
haha dedär lätt lite eget. Men som förälder förstår mna vad jag menar.
Snart ska jag dock fara och jobba natt. Sen imorgon ska ja direkt efter jobbet på personal möte och sen vidare hämta upp mamma och Iris och fara till vetrinären med henne och vaxinera..

Så nu säger jag, ha en bra tisdag det ska då jag ha.
//Emma


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!