Våran Torsdag!

Allmänt | 2011-05-12 | 21:50:33 Kommentera här! » 2 st

Idag så var jag till tandläkaren Ucha. Hatar och gå ditt, fick laga 2 hål inte en rolig upplevelse vill jag  på peka.  Men har i alla fall inge hål längre 1 litet kvar som jag ska laga i juni.   
Sen For jag iväg och jobbade i 4 timmar.
Hämtade  Liam på dagis efter jobbet och så åkte vi hem slängde in 2 maskiner tvätt,
 innan vi gick ut och lekte. 1 timme var vi ute och hoppade i vattenpölar och grejade på.
Hade lite diskutioner om hurvida länge vi  skulle vara ute,
Jag som inte hunit komma in en vill bara gå in och laga mat.
Liam som inte fått vara ute på dagis  bara ville stanna kvar ute.
Men ute vart vi och det var riktit roligt.
Men tillslut var vi båda trött och blöta så vi gick in och såg en film och väntade in pappa Tony från jobb.. Lagade mat rårakor med bacon och lingonsylt.
Vi lekte lite och grejde på här hemma, Jag fortsatte och springa ned i tvättstugan och tvätta.
När Liam somnat satt sej  Tony vid sin dator och ja klädde på mej och drog och fiskade med Iris=)
Härlig kväll men inte ens ett napp:P haha.
Hem och plocka lite ordna tvätt och nu sitter vi och ser lite tv...


Kommentarer
Skrivet av: Nette

Nästa gång så är det du som får fisk! :) Verkar som Liam hoppat i vattenpölar! :D Blev himla söta bilder ute i vattnet.. Ses imorgon! Nu ska jag slänga mig i säng, så jag kommer upp imorgon! <3

2011-05-13 @ 02:28:18
Länk: http://netteh.blogg.se/
Skrivet av: lovisa

Ikväll korar jag vinnaren av veckans bloggintervju så kika in nån gång under kvällskvisten för att se om DU vann! ) har du haft en bra helg förövrigt?:)

2011-05-15 @ 15:13:56
Länk: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!