Söndag

Allmänt | 2011-05-14 | 21:19:45 Kommentera här! » 0 st

Jag har inte dött jag har bara jobbat några dagar, Fredag 16-21 och lördag 9-20 hehe så nu sitter såhär på söndagkvällen. Ser bingolotto (fy värsta varningen här) Och tittar på Liam som ligger i soffan och kämpar imott och somna.
Han bara vägrar och somna så han får väl varva ned här med oss då.
Idag har vi haft en mysig hemma söndag.
Riktigt tråkigt väder ute idag så passande dag och greja inne städa innför veckan och sånt.
Själv startade jag söndagen med en väldigt förtjännad sovmorgon till kl 9.
Kände mej väldigt utvilad och nöjd tack mina killar att ja fick sova :D

På em kom Elin och Gabrielle och hälsade på.
Superkul och träffa dom blir långt mellan gångerna fast vi bara bor 3 mil ifrån  varandra.
Barna lekte och grejade på och vi bjöd dom på middag kyckling med pommes sallad och beaGick hem både hos barn och vuxna! Gjorde även en äppelpaj med vaniljvisp till mums.
När dom åkte sprang jag ned i tvättstugan ( jag tvättar nästan jämt haha känns det som)
Sen klädde hela familjen på sej regnkläder och gick ut på en promenad runt byn. Lite regnade det allt. Men gud vad härligt och komma ut och få ny energi :D

Nu sitter vi  alltså här och slöar och njuter av en lugn härlig söndag!


Liam och Gabrielle ser film


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!