Måndag

Allmänt | 2011-05-02 | 20:31:56 Kommentera här! » 1 st

Bra start av mej att starta en blogg och sen inte skriva.
Men kommer nog bli så ibalnd för som ni läste tidigare så jobbar jag som personlig assistent.
Det betyder dagar kvällar och nätter veckor som helger. så ibland så jobbar ja nätter och sover på dagen m.m

Men ska väl sammanfatta lite sen ja skrev sist i alla fall.
Jobbade fredag lördag söndag så vart direkt inge mkt gjort.. När ja väl kom hem såg vi tv i sovrummet och bara var liksom.. Tyvär hinner ja bara träffa Liam på morgonen när ja jobbar helg jobbar mellan 9-20 så blir väldigt långa dagar... Tur ja trivs superbra på jobbet så det känns inte lika farligt som det låter..

Imorse klev vi upp vid 7. Åt lite frukost och sen startade vi och städade här hemma.
Eller ja städade  och Liam gick bakom o drog fram skrattade och stökade till mer en innan.
Vi dansade och sjöng mellan städningen och allt annat som hör morgonen och dess rutiner till.
Sen kom min mormor och hälsade på och tittade på vår nya lägenhet..

Sen klädde  vi på oss gick på ica och handla lite saker posta några brev och sen tog  vi en liten promenad tills Liam somnade. Hem och så gjorde jag mej iordning och packade lite saker innan vi åkte till stan med bussen. Liam som sov i barnvagnen varde bara och köra vidare..
Mott bussen.. Eftersom vi har 2 bilar så åker vi nästan alltid bil men Liam gillar o åka buss så tänkte göra de som ett litet äventyr och sen åka hem med Tony =)

Hittade ett par byxor och så varvi på arbetsförmedlingen m.m.
Liam skötte sej utomordentligt och var superduktig satt i vagnen och var gullig bara haha.
Sen hämta Tony upp oss. svängde in en sväng på jysk och köpte säg ben till extrasängen,
sen for vi och veckohandlade på ica maxi.. Smidigt.. Hem äta middag och sen kom mina föräldrar förbi. Och ja nu sitter ja här. krachat i soffan och ser en unge i minuten..

Lite bilder från idag..



Mina 2 söta "bäbisar"

Kommentarer
Skrivet av: Nette

Vilka otroligt fina bilder! Imorgon kommer jag och min pollenhosta på besök! :)

2011-05-03 @ 02:25:58
Länk: http://netteh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!