Onsdag

Allmänt | 2011-05-04 | 22:38:43 Kommentera här! » 3 st

Sitter och ser på big brother med Tony och Nette.

Hunnit med lite saker idag endå även fast jag inte sov,
Orkade inte ligga i soffa så gick ned i tvättstugan och började tvätta.
Ringde och väckte Nette och prat skit med henne medans jag väntade på att första maskinerna var klar.
Ned hänga tvätt, Fara och handla och panta lite. Sedan vidare till mamma och äta lunch.
Mums vad gott det var!

Åkte till vetrinären med Iris och hon skötte sej exemplariskt måste jag säga.
Lugn och duktig tjej=)

Hem hämta Liam och greja på lite här hemma. laga mat och diskade medans vi vänta på att Tony skulle komma hem, Sen sprang ja ned i tvättstugan och hängde tvätt, for på ica igen! typsikt när man har dåligt minne.
Gick ned på dagis igen med Liam för det var öppet hur på förskolan och skolan..
Vart där i 1½ och Liam hade superkul sprang som en tok omkring och lekte och  grejade på.
Fick då lite mortion i alla fall=) roligt och träffa barnen i Liams grupp och föräldrarna i alla fall=)

Väl hemma var Liam exstas och lite svår och lägga. Men läste lite sagor och varavade ned.
Sen kom lillkillen till ro och somnade.

Tony och jag drog igång en wii turnering och spelade tills Nette kom,
Sen fick Nette vara med oxå. fattar inte hur de gick till men sluta med att hon vann.
haha kul för henne som aldrig spelat innan i alla fall=)

Vi klädde på oss och gick ut på en kvälls promenad med Iris.
Gick till skogen och lätt Iris springa av sej. Var väl ute i typ 20 min.
Lite kallt ikväll faktist.

Nu har ja krachat i soffan och känner mej lagomt mör.
Ska hämta tvättet och sen blir det sängen som väntar..


Älskar denhär bilden på mina killar..



Kommentarer
Skrivet av: Nette

Åh nej, bara jag som kommenterat igen! Blir det en suck, nu när du ser att det är jag som skriver? :D Måste ha varit nybörjarturen som gjorde att jag vann! Tack för en trevlig kväll, för jordgubbarna och kaffet! Hörs imorgon! <3



Bilderna är jättefina! Liam vill ha samma glasögon som sin pappa! :)

2011-05-05 @ 00:40:11
Länk: http://netteh.blogg.se/
Skrivet av: Nette

Åh nej, bara jag som kommenterat igen! Blir det en suck, nu när du ser att det är jag som skriver? :D Måste ha varit nybörjarturen som gjorde att jag vann! Tack för en trevlig kväll, för jordgubbarna och kaffet! Hörs imorgon! <3



Bilderna är jättefina! Liam vill ha samma glasögon som sin pappa! :)

2011-05-05 @ 00:40:24
Länk: http://netteh.blogg.se/
Skrivet av: Nette

Va? Varför blev det två kommentarer? Nu kommer du verkligen bli besviken när du ser att det är Nette-bombning!!

2011-05-05 @ 00:41:09
Länk: http://netteh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!