Torsdag

Allmänt | 2011-05-06 | 07:41:49 Kommentera här! » 0 st

Han inte skriva något igår och när ja väl satt mej så fick jag ingen blogg lust.
Så hoppade och skriva igår  och sattsade på att skriva idag istället.

Igår sov Liam mellan 9-11 sen åt vi lunch.
Min föra granne Fredrik var hitt och drack kaffe och sedan gick vi iväg på en promenad=)
Härligt och vara ute och gå. Vi gick hem och drack kaffe inge innan han for hem.

Se hände dagens mest ångest betingade sak. Vi skulle gå till ica och handla sista saken till middagen.
Liam ville inte alls vara med på notorna och inte klä på sej.
Väl ute i trapphuset vägrade Liam att stå så satt honom på golvet medns jag skulle ordna vagnen.
Liam som i protest slänger sej bakåt med bakhuvudet rakt i stengolvet.
såg det här i ögonvrån så försökte hinna med honom men han inte.
Ett märke brött fram bak på huvudet och gick ned på hälsocentralen så dom fick kolla.
Vart rädd att han fått hjärnskakning eller liknande.
Väl där nere var det ingen fara  men Liam fick en isglass och en liten apa.
Tack den underbara sköterska som tog hand om oss.Kännde mej lugn när hon tittat
på Liam. Spelar ingen roll att de var en olycklig händelse känner sej endå som världens sämsta mamma.
Vill juh skydda Liam från allt ont och farligt :/

Gick förbi min mammas jobb och träffade både mina föräldrar där.
Liam var som vanligt superglad och träffa mormor o morfar.
Gick sedan vidare till ica och hanlade
Var ute och lekte med hunden medan vi väntade på pappa Tony skulle komma hem
Gick in ordnade middag ost och skinkpaj med grönsallad. Mums!¨

Sen liksom försvan kvällen. Tony beställde lite kläder via ellos =)
Jag skulle endå skicka efter en jacka där så då passa han på o köpte några tröjor med.

Nu e de som sagt fredagsmorgon.
Vet inte vad denhär dagen har att erbjuda med vi får väl se =)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!