förkyld

Allmänt | 2011-11-11 | 10:37:22 Kommentera här! » 0 st

Jobbade mellan 6.45-15.00 igår och satt sedan påmöte.
Kände mig lite konstig halsen sved och lite snorig!
Åker efter jobbet o mötet och hämtade hem tapeter till huse handlade  och for hem.
Åt middag och sen vidare till huset och lämnade saker.
Började vid det laget känns mig väldigt trött och hängin..
Väl hemma tänkte jag. aja ja tar väl en temp och 37.9 hm tyckte väl de borde vara nå.
Inatt har ja blivit försämrad och nu har ja ca 38.5 och blir inge jobb för mig i helgen :(
Typiskt får väl sitta hemma och snora då  och tycka synd om mig själv :/


Så nu tänker  tycka syndom mig själv dricka té och  gå omkring i morgonrock halva dagen!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!