Helg

Allmänt | 2011-11-06 | 21:15:34 Kommentera här! » 0 st

Kan någon förklara hur man alltid kan vara trött på söndagskvällarna.
Förstår det faktist inte. Aja sak samma men ska väl uppdatera lite om vad som hänt här i helgen.

I fredags kväll var vi bjudna på middag till mamma och pappa.
Dom bjöd på tacos. Gud så gott! Väldigt roligt att min lillebror Anton och hans sambo Frida hälsade på hemma oxå inte så ofta vi träffar dom och alltid lika roligt och få göra det =)
Efter den goda middagen tackade vi för oss och sa hej då och god natt till Liam som skulle sova över.
Tony och jag packade in oss i bilen och for till huset och fortsatte att renovera.
Jag håller på med vårat sovrum har målat en fondväg i brunt/grått lera heter färgen.
Tråkigt att mina höfter gör så ont  hela tiden så det stoppar mig fast ja vill så mycket.
Bild på sovrummet kommer snart i alla fall=)

Lördagen klev vi upp o for vidare till huset. målade andra strykningen och grejade på lite mer innan pappa kom med Liam och jag och Liam lekte istället medans pappa o Tony fortsatte en stud till. Sen kom Mamma Anton o Frida och hälsade på och kollade på huset=)
Sen gick vi vidare hemåt och Liam somnade snällt i vagnen.
Grejade på här hemma plockade lite hängde tvätt m.m
sedan vart det bara en lugn lördagkväll med familjemys och  poppcorn och vindruvor.

Södagen städade vi vidare här hemma och sen åt vi lunch tillsammans innan Tony åkte åter till huset och renovera och jag tog Liam vagnen i och gick till mamma och pappa. haha kul att ja gick med både hunden och katten. Vår katt är minst sagt lite speciell och går gärna promenader med oss och älskar och vara hos mina föräldrar =) Sen vart vi där hela em faktist mamma gjorde en himelskt god höstgryta. Gud det godaste jag ätit på länge. Sen for vi tillbaka till huset och mötte upp Nette och Hanna som skulle kolla på huset.
sen följde dom med till oss och fikade =)

Nu så ska jag faktist krypa i säng efter en rolig med lång helg och en jobbvecka väntas.
//Emma


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!