Ledig dag =)

Allmänt | 2011-11-08 | 12:09:17 Kommentera här! » 1 st

Dåligt med bilder i bloggen känner jag faktist:P
Igentligen skulle jag jobba idag men vart en ändring så jag är ledig idag och jobbar torsdag.
Härligt med lite mer ledighet en vad  som var väntat.
Så idag ska Liam Nette och jag fara in till Hudiksvall och gå en sväng på stan sen vidare till jysk och handla på ica maxi innan vi e färdiga =) Kul och fara in en em till stan med lill prinsen och världens bästa Nette:D
Lite mer uppdatering sen när ja väl kommit hem =)

Kommentarer
Skrivet av: Nette

Blev verkligen en heldag :) Hängt upp ljusstjärnan nu, men den var svart, inte vit! Fint det också, men då får den inte hänga i köket :P Tack för idag gumman <3 Hörs något imorgon!

2011-11-08 @ 23:35:05
Länk: http://netteh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!