Vår sommar / höst

Allmänt | 2011-11-05 | 18:40:28 Kommentera här! » 1 st

Vilket superlångt uppehåll va!?
Tillbaka igen och har äntligen ork att ta upp min blogg igen.
I sommras hände minst sagt väldigt mycket i snabb fart dessutom.
I mitten av juli fick vi veta att vi väntade ett litet syskon  till Liam! Lyckan var total och det var en planerat och efterlängtat plus på gravtestet vi fick. Bara några veckor senare skrev vi papperna på huset vi tittat på. Dock skulle det dröja 3 månader till inflyttning och med fasit i hand var det väldigt tur. För mig väntade 1½ månads ständigt illamående och supertrötthet. Samtidigt hittade jag ett nytt jobb som jag började på den 1 oktober.
Härligt och få en fast tjäns och inte ett vikariat som ja hade innan.
Så väldigt mycket har hänt här denhär sommaren/hösten vi har varit lyckliga men väldigt mycket omställningar  och tankar på hur framtiden kommer se ut i det nya huset och med snart en till liten familjemedlem.

Vi vet att vi väntar en liten lillasyster sedan vi gjorde rul och vi väntar nu på att hon ska komma ut den 22 mars är hon beräknad till.

Huset som vi skrev alla papper färdigt för och tog över i slutet av oktober är i full renovering och det är min Tony och pappa som gör all renoveringt själva. Vi har en del protjekt där innan vi flyttar in i slutet av november.

Fullt upp här men super taggad att dela med mig av min vardag igen. Bäbis prat renovering jobb och vardag!


Liams lillasyster

Från vardagsrummet ut mott köket. denhär vägen ska rivas snart

Väggen påväg ned här

Väggen är nedtagen                                                                                    när dom fortfarande rev väggen


Liam och Iris i sommras


Liam och Nisse

Sådär en snabb genomgång av vad som hänt och så ska ja försöka uppdatera minst 3 gånger veckan i alla fall om hur det går med renoveringen och väldigt  mycke annat med självklart

//Emma

Kommentarer
Skrivet av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad bra det gått för er. Både bebis och fast tjänst och hus. Härligt. :-)

2011-11-09 @ 13:32:45
Länk: http://hannafialotta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!