välkommen tillbaka!

Emma | 2012-05-14 | 13:58:26 Kommentera här! » 1 st

För att börja om igen! Känner att ibland trycker skrivar lusten på bra ordentligt!
Här kommer ni få läsa om min vardag som två barn mor, visa dagar kommer jag nog bjuda på skryt om mina barn, visa dagar kommer ni få läsa om hyss min äldre gör och min minstas bäst kräk och bajs fester.
Ibland kommer jag skriva om vårat hus, just nu är det utomhus vi har fokus på, men min duktiga sambo har väldigt kliande fingrar och hittar på protjekt inomhus med jämna mellanrum med =)
Så våran familj består av mej: Mamma Emma, Snart 24 år och 2 st charmtroll till barn Liam snart 3 och Elsa 2 månader, Min sambo och pappa till våra barn Tony även han snart 24, Våran hund Iris och katten Nisse"Nils"
Vi är som dom mesta småbarnfamiljerna som nyss fått vårat andra barn, vi jobbar på att få en fungerande vardag, Visa dagar går allt som fantastiskt och visa dagar känner man sig som en misslyckad förälder. Hör nog till med en liten tjej och en storkille i 3 års trottset:P
2007 träffade jag pappa Tony och vi startade vår resa med att pendla imellan Harmånger till Lycksele. efter 3 månader flyttade jag upp till Lycksele och började jobba och vi flyttade äntligen ihop.
Den 18 juli 2009 kl 06.12 kom våran Liam till världen, Efterlängtat efter en lång förlossning på 36 timmar! vägde 3660 och var 50 cm lång. Vår älskade förstfödde son! våran busiga ögonsten som aldrig tar det lugnt och redan som liten visat världen vem han är och hur han vill ha saker! En väldigt bestämd, glad och busig kille som är våran lilla "Emil" ibland samtidigt som han är världens snällaste storebror och alltid jättesnäll mott lillasyster!
Den 15 mars kl 18:15 kom  våran Elsa till världen efter en snabb förlossning på 3 t och 45 min. Hon vägde 4115 och var 51 lång! Våran älskade lilltjej som för det mesta är väldigt lugn och snäll bebis! dock säger hon till om hon inte får som hon vill.
bjuder på några bilder från våran familj och hoppas att ni följer oss i våran vardag:
Saker som kommer hända i sommar är: Mitten av juni beräknas vi få hundvalpar,våran renovering av framsidan/trappen och självklart massa saker om våra barn och andra småsaker!

Kommentarer
Skrivet av: Mats

Oj, visste inte att du hade börjat skriva igen :-)

2012-05-22 @ 13:17:33
Länk: http://[email protected]

Namn:
Kom ihåg

E-mejl: (endast för mig)


WWW:


Kommentar:




Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!